2017-03-06

Kolejne 7 blogów czytanych przeze mnie


Pierwszy post z tej serii miał dość duże zainteresowanie. Dlatego też postanowiłam napisać kolejny post z tej serii. Jeżeli Twój blog nie jest na żadnej liście - nie martw się, czytam z 50 (!!!) blogów, jednak nie każdy obserwuję - najczęściej robię to w ostatnie chwili. Zaczynajmy nasze top 7! Kolejność oczywiście przypadkowa :)
Rott'n'York

Blog, który znam od kilku miesięcy, jednak czytam tylko 2 miesiące. Blog moim zdaniem jest świetnie prowadzony, a właścicielka jest utalentowana i bardzo miła. Za nasz szablon bardzo dziękujemy to właśnie jej, super szybkie wykonanie - w jeden dzień uratowało cały wygląd bloga i jego problemy. Zapraszamy do nich!


Ile masz ciasteczek?

Blog, który śledzę od może 3 miesięcy. Dość ciekawe posty, lubię poczytać kiedy nie mam już nic do czytania, jednak staram się czytać regularnie (ponad 50 blogów do czytania + ogarnięcie swojego). Blog od razu wzbudził we mnie zainteresowanie. Zapraszamy do Trixie!

Merlaki 


Blog znam i śledzę, od prawie 2 lat. Jeszcze wtedy, kiedy Okruszek żył. Jestem zakochana w miocie Sorin x Goya. Bloga regularnie czytam od pojawienia się Speedy, bo jeżeli się nie mylę, to prawie wszyscy mają fp, lecz bloga tylko Speedy. Zapraszam!

Psowate

Blog, który być może znałam od początku, lecz zajrzałam dopiero kilka tygodni temu. Zasłużył swoje miejsce w top 7, po tych kilku tygodniach. Zapraszam!

Fruity Team
[Link]

Blog czytam od prawie początku. Pamiętam pierwszą stronę, kiedy to jeszcze Kiwi na świecie nie było. Wspólną stronę Figi i Kiwi znalazłam może z 3 miesiące temu. Zapraszam!

Meggi-mix

Tutaj sytuacja podobna jak u Psowate. Znam długo, czytam króko. O blogu wiele wypowiedzieć się nie mogę, bo nie znam o nim wiele. Swoją ciekawością wywalczył miejsce w top 7!

Turboszczur - Yorkshire Terrier
Z piekła rodem

Blog, który ma 4 miejsce w blogach które czytam i znam najdłużej. Początkowo, nie wzbudzał u mnie zainteresowania, kiedy to zobaczyłam pewien post i nie wchodziłam na niego. Kilka dni. Bo to po kilku dniach weszłam na niego i zaczęłam czytać regularnie. Cody - terrier z piekła rodem zwany turboszczurem. Zapraszam!

Cała siódemka przedstawiona, znacie 12 moich ulubionych blogów.  Jakie są Wasze ulubione blogi? Podzielcie się tym w komentarzu!
Pozdrawiamy, A&S

8 komentarzy:

  1. Miło, że zaglądasz i dzięki za polecenie! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Razem z Goją dziękujemy za wyróżnienie naszego Psowatego bloga. Miło znaleźć się w takim zestawieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja będę pisać taki post, to również podzielę to na kilka części :D
    Ogólnie fajne blogi 👌

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne blogi :)

    Pozdrawiam
    Fantastyczny-psi-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo miło znaleźć się w Top 7! Dziękujemy za polecenie :D

    Wpadaj do Nas!

    www.meggi-mix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za wyróżnienie, nigdy nie pojawiłam się w towarzystwie tak dobrych blogów! Trixi śle buziaki w podzięce ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest nam przeogromnie miło, że znaleźliśmy się w Waszej TOP Liście :) Dziękujemy!

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady? Skomentuj!
Będzie nam bardzo miło jak skomentujesz! :D

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona*
*Dodać komentarz może każdy, wystarczy wybrać opcję "Anonimowy"*