2017-02-16

Q&A - Pytania i Odpowiedzi

We wtorek, 7 lutego na fanpage dodałam post z prośbą o pytania do Q&A. Pytań otrzymałam nie wiele, jednak jak to się mówi 'lepszy rydz, niż nic', być może innym razem będzie lepiej. Zaczynajmy!




1. Kiedy ty i Sonia obchodzicie urodziny?

Swoje urodziny obchodzę latem, 15 czerwca, Sonia ma 19 kwietnia.


2. Ile miałaś już zwierząt?

Moje własne mam tylko dwa (Sonia oraz chomik), innych nie miałam. Zatem w domu mamy jeszcze 2 papugi, 2 psy oraz kiedyś mieliśmy 3 koty i 3 psy [*]...


3. Jaką karmę Sonia lubi najbardziej?

Sonia je suchą karmę i raczej jej smakuje.


4. Jesteś, albo byłaś gdzieś wolontariuszem? Jeśli tak, to gdzie?

Niestety nie, nasze schroniska przyjmują tylko osoby powyżej 16 lat.


5. Czy Sonia lubi jak robisz jej zdjęcia? Jest chętna do pozowania?

Sonia jest prawdziwą modelką i ciągle pcha się do zdjęć. Jednak nie zawsze jest na nie chętna, na dworze potrzebuje 1 godziny biegania, bo przecież tam jest ciekawiej niż jakieś zdjęcia.


6. Na jakim programie dodajesz tekst?

Do wszelkich przeróbek jestem zmuszona korzystać z telefony, niestety nasz laptop ma już prawie 7 lat, każda próba ściągnięcia kończy się niepowodzeniem lub wirusem. Używam programu Phonto. Jest dostępne wiele czcionek, a sam program nie zajmuje gigabajtów, bo zaledwie 30 mb.


7. 5 najczęściej czytanych przez Ciebie blogów i fanpage o psach.

Taki post już był (klik), jednak niedługo planuję kolejny.


8. Jaka sucha karmę je Sonia?

Sonia aktualnie jest na suchej Brit Care.


9. Kim będziesz w przyszłości?

W przyszłości chciałabym zostać kynologiem, hodowcą psów.


10. Ile masz lat?

Rocznikowo mam 13.


11. Jakie masz hobby?

Hobby raczej nie mam, jednak interesuję się fotografią, a moją pasją jest blogowanie i psy.


12. Byłaś kiedyś na wolontariacie w schronisku?

Tak jak wyżej napisałam - nie, nasze schroniska przyjmują tylko osoby powyżej 16 lat.


13. Czym robisz zdjęcia?

Aktualnie niestety telefonem, jednak mam nadzieję, że za około dwa lata uzbieram na lustrzankę, mam już jedną na oku.


14. Canon vs Nikon?

Nie używałam niczego, więc raczej nie mogę odpowiedzieć. Na oku mam Nikona.


15. Ile wygraliscie konkursów?

5, z czego 3 nie zostały wysłane z powodu zamieszkania za granicą.


16. Miałaś kiedyś psa ze schroniska?

Niestety nie.



To raczej tyle na dzisiaj. Pytań wiele nie było, dlatego też odpowiedziałam na wszystkie.

Pozdrawiamy, A&S

1 komentarz:

  1. Lubię takie posty, można się sporo dowiedzieć o osobie prowadzącej bloga :) Nela też wręcz pcha się do zdjęć.
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady? Skomentuj!
Będzie nam bardzo miło jak skomentujesz! :D

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona*
*Dodać komentarz może każdy, wystarczy wybrać opcję "Anonimowy"*