2017-08-21

Q&A #2

Bardzo jakiś czas temu na naszym fanpage na facebooku (będę szczera i powiem to - MIESIĄC temu) dodałam post gdzie mogliście zadać dowolne pytanie dotyczące terriera, bloga, czy mnie. Dzisiaj wstawszy, zernąwszy na kalendarz, przypomniałam o tym poście. Szybko zaparzyłam poranną herbatę, znalazłam posti zabrałam się za jego napisanie w ten deszczowy, przypominający jesień dzień. Miłego czytania!
Zacznijmy może od pytań do mnie i bloga, a potem przejdźmy do terriera.
 
1. Są osoby w psiarskim świecie komu możesz zaufać? Masz zamiar się z kimś z nich spotkać? 
Owszem są, jest takich kilka osób. Tak, mam zamiar z jednym z nich się spotkać, nie wiem czy wypali, ale mam cichą nadzieję, że tak :D
 
2. Jak nazwiesz kolejne psy?
Ah, te plany na przyszłość.. Nie lubię niczego zapeszyć, bo jak coś mówię, to wychodzi na odwrót.. Komu trzeba ten to wie, nie chciałabym tego zapeszyć, bo często coś mówiąc zmieniam zdanie tuż po chwili :D Nadejdzie ten czas, to wiedzieć będzie wiele osób, na razie pozostawię to w tajemnicy.
 
3. Kto jest twoim idolem w blogowaniu itp? Kto Cię namówił lub z jakiej przyczyny założyłaś bloga?
Szczerze, to nikt mnie nie namawiał. Ot tak to wzięło się podczas czytania jednego z moich ulubionych blogów. Czy idolem to ja nie wiem, ale chęć do prowadzenia bloga i motywację czerpię czytając bloga Patrycji z Kreatywnie z psem oraz Gosi z Heart Chakra . Czytając ich blogi właśnie pojawiła się myśl o własnym blogu.
 
4. Grasz w jakieś gry o zwierzętach?
Czasami lubię sobie pograć w cyfrowe koniki, ale tylko gdy mam wolny czas.
 
5. Czym robisz zdjęcia?
Zdjęcia robię niestety telefonem, jednak od dłuższego czasu szukam jakiegoś używanego body lustrzanki, jednak na razie bez skutku.
 

 
6. Czy macie kanal na yt?
Mamy, jednak jest tam kurz i pustka. Miał pojawić się filmik na 3-cie urodziny Soni i podsumowanie wakacji, niestety się nie udało. Planuję coś na 3 lata i 6 miesięcy, jednak czuję, że skończy się to tak samo.
 
7. Czy Sonia jest wybredna, jeśli chodzi o jedzenie?
Owszem i to bardzo. Nie zje byle czego (śmieci na spacerze bardzo chętnie xD).
 
8. Sonia lubi długie spacery, czy raczej krótkie?
Zdecydowanie długie. Na krótkich strasznie się nudzi, zatem na długich wreszcie jest zmęczona i po tym słodko śpi przez... pół godziny (więcej się nie da, serio).
 
9. Jaką karmę je Sonia?
Aktualnie nadal je suchego brita, jednak koło października mam zamiar jej zmienić na półwilgotną alpha spirit.
 
10. Czy Sonia toleruje inne psy?
Szczerze, to nie wiem jak określić. Z jednym dogaduje się dobrze, drugiego nienawidzi, obok trzeciego nie potrafi stać, a od jeszcze innego ucieka z daleka. Ciężko określić, jednak jesteśmy na etapie, gdzie wreszcie potrafi podejść do Luckyego, troche z nim pobiegać, a na koniec warknąć i pójść.
 
11. Czy Sonia ma jakies problemy?
Każdy pies ma. W naszym wypadku jest to bojaźń dzieci, papug oraz chomika i głośnych odgłosów.
 
12. Ile sztuczek umie Sosia?
Szczerze, to do tego czasu nie liczyłam. Około 30.
 
Na dzisiaj to by było na tyle, mam nadzieję, że następny post pojawi się do piątku, albo chociaż jeszcze w tym miesiącu!

Pozdrawiamy, A&S

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady? Skomentuj!
Będzie nam bardzo miło jak skomentujesz! :D

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona*
*Dodać komentarz może każdy, wystarczy wybrać opcję "Anonimowy"*