2017-06-17

Kim dla mnie jest pies?


Pies - dla kogoś jest zwykłym psem, dla kogoś przyjacielem, a innym rodziną. Na wsiach, gdzie pies niestety siedzi na łańcuchu, pies jest zwykłym psem, dla psiarzy pies jest częścią rodziny, czasami najlepszym przyjacielem. A więc kim jest dla mnie pies?

Zacznijmy może od tego kim my jesteśmy dla psa. Dla psa jesteśmy jego drugimi rodzicami, którzy przez całe jego życie od jakiegoś momentu dbają o psa. Takie psie mamy rozpieszczające nasze dzieciaczki kupując drogie zabawki i co tam jeszcze.
A więc kim dla mnie jest pies? Pies jest dla mnie jednocześnie kilkoma osobami w jednej postaci.
Pies jest dla mnie nauczycielem
Tak, mój pies jest moim nauczycielem. Dlaczego? Sonia wiele rzeczy mnie nauczyła. Jedną z nich jest cierpliwość, zawsze się denerwowałam gdy czegoś nie ma teraz. Pies mnie nauczył czekać, być cierpliwą i się nie poddawać. Gdyby nie to, nie byłoby bloga, bo nie wytrzymałabym robiąc zdjęcia, bo pies chce iść tam. Dodatkowo, pies jest moim nauczycielem kynologii. To dzięki Soni wciągnęłam się w ten świąt, a ona wyraźnie dawała znać, że to robię źle.
 
Pies jest dla mnie rodziną
Raczej dla większości z nas pies jest rodziną, ale skoro kim jest pies, to nie pomijam niczego. Dla mnie pies jest członkiem rodziny, tylko jeszcze nie wiem jakim. Niby siostra, która zawsze i wszędzie jest ze mną, a z drugiej strony małe i rozpieczone dziecko, które boi się wielu rzeczy i zawsze może liczyć na mnie. Niby taki bardzo bliski przyjaciel, ale jednak członek rodziny.
 
Pies jest dla mnie jednocześnie rodziną i nauczycielem. Zdecydowanie mogłabym napisać więcej, niestety nie potrafię zebrać tego wszystkiego do kupy. A dla Was kim jest pies? Podzielcie się w komentarzu!
Pozdrawiamy, A&S 

 

1 komentarz:

  1. Dla mnie pies jest członkiem rodziny, przyjacielem, partnerem... Ale po prostu jest psem. Czerpię radość z tego jaki mi się trafił pierwszy pies. Ciężko opisać to kim jest tak faktycznie dla mnie, ale łączy nas niesamowita więź, a to jest chyba najważniejsze :))
    Pozdrawiamy i zapraszamy: Biscuit life

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady? Skomentuj!
Będzie nam bardzo miło jak skomentujesz! :D

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona*
*Dodać komentarz może każdy, wystarczy wybrać opcję "Anonimowy"*