2017-05-20

Nasze plany na wakacje


 
Moje wakacje rozpoczynają się już za dwa tygodni, przy czym trzy dni wolne + weekend daje nam 7 dni nauki. Nie jestem wielbicielką upałów (które już niestety nastały), ale też nie jestem wielbicielką 'nicnierobienia'. Tak więc wzięłam się do kupy, poszłam szukać zgubionej motywacji i weny, i przedstawiam Wam nasze plany na wakacje!

 
Punkt pierwszy według mnie najważniejszy: posty na blogu co 3 dni. Jak na początku pisałam to gdzieś zgubiłam motywację. Wakacje jako planuję nie nudne, to posty powinny być tak jak było na początku. A więc od początku czerwca wyczekujcie regularnych postów na blogu!
 
Punkt drugi: filmik "Summer 2017". Filmik początkowo miał być na urodzinki, potem na trzy lata razem (10 dni jeszcze!!). Mam nadzieję, że teraz wreszcie się uda! 
 
Punkt trzeci: 100 km. O tym już pisałam w planach na 2017, jednak nasz licznik liczył źle, a i dość często nie był włączony. Dzisiaj wreszcie zainstalowałam endomondo i sprawdzimy jak działa. A jako, że moje wakacje mają 88 dni, to codziennie 1 km, czasami więcej i mamy 100.
 
Punkt czwarty: kupno nerki. Nie wiem gdzie, nie wiem skąd i jaką, ale nerkę. Trzymanie ręki w kieszeniu bo telefon wypadnie, czy brak miejsca na wzięce czegokolwiek jest naprawdę nie wygodne. Jak znacie jakieś nerki w przystępnej cenie to dajcie znać!
 
Punkt piąty: Odwiedzenie zoologicznego kilka km od nas. Przyznam się, że ten zoolog istnieje już chyba 2 lata, a ja ani razu tam nie byłam! Pora to zmienić.
 
Punkt szósty i ostatni: wykonanie bynajmniej połowy :D
 
Dzisiaj był nie co luźniejszy post, dajcie znać czy Wy macie jakieś cele i jakie!
 
Pozdrawiamy, A&S
 
 

2 komentarze:

  1. Super plany! Trzymamy kciuki :D My napisaliśmy plany na cały rok 2017 i już część udało nam się zrealizować. Chociaż też myślę nad ułożeniem typowo wakacyjnych postanowień. Również planujemy systematycznie prowadzić bloga i zacząć nagrywać jakiś nowy filmik. Co do nerki to również od dawna planuje jej zakup. W końcu się zdecydowałam i już w poniedziałek będę miała ją w rękach *-* nie możemy się już doczekać testów na zajęciach z agility :D
    Pozdrawiamy!
    psy-z-potencjalem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. My bardziej podchodzimy do tego wszystkiego czilałtowo, ale powinniśmy sporo nakręcić w wakacje, bo we wrześniu będą już 2 lata Beethovena! O planie jako takim nie myślałam, ale mamy sporo wyjazdów, więc kto wie?
    http://bthegreat.pl

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady? Skomentuj!
Będzie nam bardzo miło jak skomentujesz! :D

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona*
*Dodać komentarz może każdy, wystarczy wybrać opcję "Anonimowy"*