2017-02-27

Zwierzęca część rodziny



"Dom bez zwierząt, to jak ogród bez kwiatów". Zgadzacie się z tym? No, może dla psiarza ogród bez kwiatów, to miejsce do ćwiczenia frisbee, jednak patrzymy z innej strony. Dom bez psa będzie częścią psiarza, a ogród częścią ogrodnika. Na blogu najczęściej widnieje tylko Sonia i Mika. Jednak czy to wszystkie zwierzęta? Dzisiaj poznacie całe mini zoo - super szóstkę!


Jak już wspomniałam - w moim domu mamy 6 domowych zwierząt + kury i kaczki. Spokojnie można to nazwać zoo. Dzisiaj opowiem Wam o super piątce (+Sonia). Zaczniemy od najstarszych.


Romeo i Julia - Filip i Dora
Najstarszym w naszym domu jest Filip, a najmłodsza Dora. Ten punkt jestem zmuszona połączyć - papugi mnie nie lubią, mam tylko jedno zdjęcie. Filip w naszym domu pojawił się dość dawno, około 8/9 lat temu. Nie był pierwszym zwierzakiem w naszym domu, przed nim był jeszcze pies i 2 koty [*]. Nie mam pojęcia kiedy się urodził, nie wiem w jaką porę roku przybył do nas - byłam mała. O charakterze powiedzieć nic nie mogę, nie spędzam z nim dużo czasu. Z Dorą tak samo. Dora obecnie ma ponad rok, przybył do nas w styczniu 2016 roku. Obeszło się bez kłótni papug w klatce, jednak w nocy szumu jest 2 razy więcej.



Oaza spokoju [do momentu] - Mika
Data urodzenia - koniec 2009/początek 2010
Wiek: 7 lat
Waga: 7 kg
Wysokość w kłębie: 32cm
Tutaj rozpisywać się nie będę - dosłownie wszystko macie w zakładce Mika. Oaza skopoju, do momentu kiedy mała, uparta księżniczka jej nie wkurzy. Mądry pies - w ciągu tego roku, śledząc Sofkę nauczyła się 2 sztuczek ('mam-ciociu, ja tes tak potlafie!') Pies mojej siostry. Po więcej zapraszam do zakładki.



Pies futbolista - Lucky 
Data urodzenia: koniec 2011/początek 2012
Waga: nigdy w życiu nie wstanie na wagę, chyba około 11 kg
Wysokość w kłębie: nigdy w życiu nie stoi spokojnie, coś około 35-40 cm
Mały uparciuch kochający jedzenie i piłki. W kuchni ciągle towarzyszy z miną 'cio tam maś?'. Piłki kocha bardziej niż swoje życie. Chętnie biegnie tu i z powrotem, ale piłki do ręki nie odda. Miłością obdarowuje żarcie i psiastka oraz piłkę do zabawy w nożną. Mały głuptas, potrafiący tylko usiąść.


Kika, typowy śpioch. Chomik Roborowskiego, coś około 4 lat. Przybyła do nas w czerwcu 2013, mój pierwszy zwierzak. Żyje na rok dłużej niż powinna, oby tak dalej. Jako, iż to moje pierwsze zwierzę, nie mam pojęcia, co będzie gdy nastanie ten dzień..

To była cała szóstka. Znacie teraz cał mini zoo i nie musicie zastanawiać kim jest kto. Jakie Wy macie zwierzaki?
Pozdrawiamy, A&S

3 komentarze:

  1. Moim zdaniem dom bez zwierząt jest smutny. Nie wyobrażam sobie nie mieć żadnego zwierzaka. Przez pewien czas mieszkała ze mną papuga. Fajnie na nią popatrzeć, ale raczej nie jestem ich miłośniczką :D W domu też przewinęło mi się klika gryzoni - chomiki, myszy, a teraz szczury. U mnie na razie zostaje tylko pies. Są jeszcze szczury, ale po nich nie planuję na razie innych gryzoni...przeszkodą jest brak czasu. Życzę dużo zdrówka dla chomika, bo to naprawdę piękny wiek jak na to zwierzątko!

    Pozdrawiam
    with-astra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo masz tych zwierzaków! Ja nie wyobrażam sobie mojego domu bez psa, byłoby tak cicho i smutno. :/ A co do zwierząt - ja mam tylko Nele, kiedys miałam chomika i również żył 4 lata ;D
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  3. W domu bez zwierząt brakuje radości, po prostu tego ,,czegoś". W moim domku również mieszkają papużki faliste, Lolek i Lusia pozdrawiają Filipa i Dorę :)

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady? Skomentuj!
Będzie nam bardzo miło jak skomentujesz! :D

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona*
*Dodać komentarz może każdy, wystarczy wybrać opcję "Anonimowy"*